Επόμενος σταθμός είναι στις 23 Ιανουαρίου, οπότε ο στόχος είναι να ανοίξει ο προσωπικός λογαριασμός κάθε ασφαλισμένου, ώστε ο καθένας να μπορεί παρακολουθεί τον χρόνο ασφάλισής του, τις οικονομικές του εκκρεμότητες και προπαντός τις ασφαλιστικές του εισφορές που βρίσκονται σε εκκρεμότητα. Στόχος η μείωση του λειτουργικού κόστους για τον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).
Η ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ www.efka.gov.gr βρίσκεται ήδη σε λειτουργία. Σε αυτή είναι διαθέσιμες για τους πολίτες πληροφορίες σχετικά με το νέο σύστημα και όλα τα έντυπα (αιτήσεις και δικαιολογητικά) για τις συντάξεις.Μελλοντικά εξυπηρέτηση θα παρέχεται και μέσω της νέας τηλεφωνικής γραμμής 1555 και μέσω οποιουδήποτε ΚΕΠ. Έως τότε διατηρούνται όλες οι υπάρχουσες περιφερειακές υπηρεσίες.
Ωστόσο σύμφωνα με την Καθημερινή δεν λείπουν τα μικροπροβλήματα. Και αυτό γιατί η ηλεκτρονική ενοποίηση του μητρώου όλων των ασφαλιστικών ταμείων αποτελεί ίσως ένα από τα πλέον δύσκολα εγχειρήματα για τη λειτουργία του υπερταμείου, καθώς υπάρχουν τεράστιες τεχνικές δυσκολίες ενοποίησης πληροφοριακών συστημάτων που δεν είναι συμβατά μεταξύ τους.
http://foroline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου